yalingna

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Axelina Johansson - 15 juni 2011 21:34

Hejsan hoppsan allihopa!  


Nu är det som så att min favoritbloggerska "Paow" har en tävling där man kan vinna löshår. (!!!!) Direkt när jag såg det såg det så började jag drömma mig bort, hahah. Jag har funderat på att skaffa löshår i drygt ett år nu, har letat efter olika bra företag där man kan köpa bra hår till ett rimligt pris, men det vore ju så himla mycket bättre att vinna det, ain't?  

Här --> frisorcenter.nu <-- och --> headzone.se <-- är två sidor som ni SKA besöka om ni är trötta på att leta efter löshår till bra kvalitet samt pris!


Här har ni några resultat

  

Nice, huh?

  


  


Seriöst, jag MÅSTE ha det såhär vackert hår! ;3 Gråter nästan när jag ser mitt tunna, fula hår (N)


XOXO :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ni hao!
Jag heter Axelina och bor i staden Göteborg. Jag befinner mig i en mycket händelserik period i mitt liv, så jag tänker skriva ner det mesta för att kunna komma ihåg något av det om jag bli äldre..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards